When It Was Good ♫



Under den senaste veckan har jag fått en ny favorit låt: When it was good med Flipsyde. Då man hade fått reda på att Chantelle Paige och Tom Kaulitz hade haft någonting tillsammans så kollade jag upp Chantelle eftersom jag inte visste vem hon var. Då såg jag att hon var ny i bandet Flipsyde. Jag lyssnade på deras senaste singel och jag bara föll, jag gillar den verkligen och jag har lyssnat på den typ en miljon gånger och har inte lyssnat sönder den än. Vad tycker ni? :)
"When It Was Good" - Flipsyde

Kommentarer
Postat av: mowa ;D

not realy my taste but ^^

den var ganska bra :P



med tanke på att jag mest lyssnar på metal nu mera xD

Nice (Y) xD

2009-07-01 @ 01:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0