Frihet och Sommarlov!

Fatta vad skönt! Nu är det slut, jag behöver aldrig mer gå i en skola igen! Men det är klart att jag ska fortsätta på gymnasiet, annars jag skulle vara rätt körd.. Skulle inte ens få jobb som städare, men ingen kan tvinga mig till utbildning igen! Wiiihoo!

Så nu är man klar med vårshowen, skolavslutningen och betygen. Jag tycker att mina betyg blev väldigt bra ifall man tänker på att jag typ bara varit i skolan 25% sen i påsk (varit sjuk). 4 G, 12 VG och 1 MVG.

Att säga Hej då till alla efter avslutningen var svår. Jag som alltid trott jag inte skulle sakna någon eller börja gråta grät som en vatten kran som någon glömt på. Fast Linnéa var värre, hehe. Värst var det ju endå att säga hej då till Helena (mentor), vi kramade om varann ett bra tag och båda grät som små barn. ojojoj vad jag kommer att sakna denna kvinna, denna lilla ängel :)

Justeja'! Jag slutade inte bara nian utan Jenny tog även studenten! Grattis Jenny!! :D:D Så hela släckten kom hem till oss och åt smörgåstårta, gott! Sedan tvingade Jenny ut oss ur huset för att hon skulle ha förfest hemma hos oss. Så vi åkte hem till farmor och kollade på Smalville eller hur det nu stavas.
När vi kom hem runt 11 var jag med Tina, Sam och Linus hemma hos Linus och hade kul :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0