Stöön!

Ieh.. stöön.. har varit hemma från skolan i två dagar nu med huvudvärk och yrsel. Jag känner mig helt mosig och till tuktad. Så idag åkte mamma och jag till Michael för att få massage så att det mesta av värken i huvudet skulle gå över tills imorgon då jag har prov på Första Världskriget, har fan inte pallat plugga någonting.. na gut! Men som tur var så snackade jag på en bra stund under middagen om att det inte var Tysklands fel att det blev ett världskrig, det var Österriket-Ungern, för ifall de hade behandlat Serbien bättre hade de inte Princip skjutit Franz Ferdinand. Det är min teori i alla fall.

Nä nu har jag mig en ipren och sätter mig i soffan och läser lite Historia. Auf Wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0