New Year n' Back in School.. biatch?

Sorry för dålig uppdatering under lovet, men jag har bara inte haft ork att informera er alla om mitt händelserika liv. Gott Nytt År måste jag väl önska er i alla fall! Jag hade det okey under nyår, varken mer eller mindre. Upptäkte (eller egentligen under julen) att min nya rosa älsklings klänning är alldeles för stor.. urrigningen visar alldeles för mycket osv.. Jag tycker att det är fett konstigt eftersom när jag köpte den var den inte alls så pass stor! och jag har inte använt den innan jul och nyår så jag har inte kunnat tänjt ut den, vilket jag inte tror är möjligt med den klänningen. Jag måste ha blivit mindre, krymt. Men jag har inte gått ner i vikt.. komish komish oO

Nu har skolan börjat. Välkommen tillbaka till helvetet antar jag. Jag gillar inte skolan.. men jag tror att den här terminen kommer att bli bättre än förra eftersom jag mår något bättre nu. Så hoppas hoppas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0