Fynd och klippning!



I tisdags var jag i Birsta tillsammans med mamma
för att vi skulle klippa oss! Äntligen alltså! Jag hade behövt klippa mig ett tag innan jul men det har inte blivit av.. men nu är det gjort och jag blev ganska nöjd! :D Tycker dock att färgen är lite tråkig.. ska nog lägga in några slingor i framtiden. Föresten så fick jag inte något bra kort på håret men det kommer senare tror jag :)

Vi kom föresten in till Birsta lite för tidigt så innan vi gick till Trudes för att klippa oss svängde vi förbi Carlings och fyndade! Mamma köpte en grå stickad kofta, jag köpte två par trosor och ett sött linne som kommer att passa perfekt till sommarn! :D Gissa hur mycket allt kosta? 200 kr ;)

Kommentarer
Postat av: Moa ;D

ujuj..

köppte jag kläder för den summan stup i kvarten skulle jag vara ruinerad x)

2009-02-20 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0