JULLOV!!

NU ÄR DET JULLOV! Fan vad skönt, och snart är det jul! Idag (eller igår, klockan är ju över tolv) så hade vi först ensambel där vi skulle göra vår egna version av Stilla Natt. Haha! Våran blev kung! Rockabilly/Punk. Jag spelade akustisk bas, Calle piano och Axel el-gitarr, de sjöng också. Oj vad kul det var! :)

Sedan var det stormöte i aulan med alla esteter om Vårshowen som vi ska börja repa mer påriktigt efter lovet. Jag tror att det kommer att bli bra. Scenen kommer att se annorlunda ut i år jämfört med tidigare år och jag rådiggar den! Fast jag förstår inte riktigt hur dansarna kommer att få plats men det ordnar sig väl. Innan själva mötet började så drog Micke några julvitsar.. de var skitdåliga! Haha! Seg som jag är fattade jag en av dem flera timmar efteråt när jag fick akupunktur, skrattade som en galning och kände hur nålarna stack lite extra.

Nu ikväll var det teater och Philip som gick i vår grupp förut var på besök. Han flyttade ju till huvudstaden när han började på Kulturrama så det var kul att se honom igen :)


Jag och Bella i aulan. Är vi inte för fina? ;D

Kommentarer
Postat av: max

ja och jag är en så bra fotograf



NOT

2009-12-23 @ 09:06:28
URL: http://www.myspace.com/runningwithchainsaws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0