"Mitt livs historia"

Fredag den 27 mars hade vår teater "Mitt livs historia" premiär på Konsert Teatern. Guh vad bra vi var! Nu så har vi spelat 6 föreställningar, den sista vår nu i torsdags. Jag kommer verkligen att sakna allt och alla! Man har alltid roligt och man mår alltid tio gånger bättre efteråt än när man kom. Kan knappt vänta tills nästa års uppsättning! Det är det här jag vill hålla på med, inget annat :)

Handling:
En ungdomsföreställning om hat, kärlek och vänskap. Viljan att passa in och duga,att kunna räcka till. 16 ungdomar med olika förutsättningar i livet, olika berättelser om livet. För alla är vi olika men kanske finns samma tankar i våra huvud? För kanske har jag samma tankar som du, och du kanske har samma tankar som dem du träffar i väntrummet? Kanske, jag vet inte.






p.s: sorry för kass uppdatering, men jag är inte på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0