Rock After School

I måndags var det andra gången med flickorna och Gordon (lärare). Vi började med låten som vi hade valt, What I've Done med Linkin Park. Jag tyckte det gick bra! Visst det gick lite trögt från början men vaddå, det är en helt ny låt och ingen av oss är musikaliska underbarn. Vi kom igenom introt, första versen och första refrängen. Vad skönt det var att äntligen få sjunga igen! Även fast pappa och syrran tycker att det låter kast och tycker att jag ska hålla mig till gitarren. Det är skit jobbigt när pappa tjatar om gitarren "Spelade du på gitarren?", "Du spelade väl skiten ur dem..", "Blah, blah, blah.." Vet ni hur jobbigt det är? Han får mig att tycka mindre och mindre om gitarren, även fast han nyss köpte den till mig.. Jag vet att han bara menar väl.. Men man får jätte lätt ångest och irritationskänslor. Men men <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0