Studiedag

Idag är det studiedag. Yeah! Klev upp runt 11 och åt en näringsrik frukost som bestod av Special K och Morfars kexchoklad. Gott! Satte mig sedan och myste med våra underbara kissemissungar och sprängde nästan huvudet då jag sträckte mig efter några av dem bakom soffan. Sex stycken små änglar <3

Sedan då mamma åkte till jobbet satte jag på mig kläder och tro det eller ej men jag satte mig vid köksbordet och började räkna matte. Det var faktiskt roligt! Jag gillar ekvationer, jag förstår hur man ska göra och då går det som en dans. Jag ska bara äta lite nudlar och sedan hoppar jag in i siffrornas värld igen! Halleluljah! 

Och nu när jag sitter här och skriver som bäst kommer Tokio Hotels Monsoon på webbradion och jag sjunger lagomt falskt i refrängen och bestämmer mig för att Bill få stå för sången i fortsättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0