Only you can make me recover

Yay! Skolan är slut och imorgon är det den stora dagen J. Betygen blev helt okey, har dem inte i huvudet just nu men ett MVG fick jag iaf, teknik, vilket är väldigt förvånande eftersom jag knappt kan slå på tvn. Jag kommer även att få det i några fler ämnen till våren, that's for sure! Skönt iaf att skolan är slut nu för ett tag, orkade inte med det. För jobbigt. Men nu är det lov och jag ska försöka att ladda batterierna! =)

Alla julklappar är köpta och inslagna, tyvärr blev det inga superpresenter men det är väl tanken som räknas? jag själv däremot kommer att få finfina presenter! Hehe, nä men jag har ju varit med och köpt kläder till mig själv och det är sådant jag verkligen behöver! Rensade min garderob för ett tag sedan och det var typ bara tre t-shirts kvar som jag tyckte om (!), så det känns skönt med lite nya kläder =)


Föresten så hittade jag denna! Darins Breathing Your Love - akustisk version. Grymt bra, lite svajigt ibland men whatever! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0