Spelning

Rock after School-spelningen som jag hade för typ... öööh.. en bra tag sedan gick ganska okey. Inte bäst men inte lika sämst som Summer Rock då vi spelade Disaier eller vad den nu hette. Ni får ursäkta mig att jag inte har varit särsilt uppdatarande men jag har bara inte haft lust eller tid =) Bilder och så ska jag försöka lägga in lite senare.

Dagen efter spelningen var det Girls On Stage och de som jag hade bett komma och kolla/hänga/spela kom inte. Inte en ända! Snacka om diss. Men jag hade det fint med bandet och Lisa och en av tjejerna i hennes band =)
Efter Girls On Stage var det andra spelningar. Band som Wargarnaz, Never Ending December och Wheelers (ursäkta stavning) spelade, men jag hann bara höra en-två låtar av Wargarnaz där Palle spelade innan jag skulle hem.. Värsta typiskt eftersom jag verkligen ville se Never Ending December, de är typ... bäst? Men jag köpte en hoodie och deras demo ist =)

Your eyes are heartbreaking <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0