Tha X-mas day

Hej på er allihopa! :D
Gårdagens jul var helt godkänd. Fint umgänge, kanon men uttjatad Kalle Anka, god mat och fantastiska presenter! :D
tror inte att jag har fått såhär många presenter förut.. möjligtvis då jag var liten och fick Barbie-dockor. Jag vill ha en Barbie-docka! :O Vet ni hur underbart det var att få en sprillans ny docka med vackert silketslent hår? Heeelt underbart! Årets höjdpunkt number one! :D:D

Men i år fick jag detta:

- ankbadmössa
- halsduk
- korg
- Katy Perry
- Kevin Borg
- ljus
- Om jag kunde drömma
- När jag hör din röst
- Tokio Hotel DVD Ltm.
- Tokio Hotel kalender
- två muggar
- Christina Augilera parfym
- presentkort på Åhlens ca. 300kr
- blå stickad kofta
- svart lång kofta
- lång vit t-shirt
- sängkläder
- sängöverkast
- handduk
- godis

Det var över förväntan! Jag hade typ inte skrivit upp så mycket på min önskelista och titta hur mycket jag fick i alla fall! Och jag gillar allt! Vilket är überkul! :D

Föresten.. jag och Stina har ju en liten tradition att vi ska ses och önska varandra en god jul och byta presenter innan Kalle Anka. Det är en riktigt mysig tradition och man får ett bra tillfälle att lämna huset i några minuter ;) Men i år var det lite annorlunda. Stina var inte hemma innan Kalle Anka och jag blev lite sur över att jag trodde att hon bara struntade i mig. Men så var det ju inte! Hon hade hjälpt hennes farföräldrar med olika saker, så vi tog och önskade varandra god jul alldeles efter julmaten istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0