Prov & Innebandytunering

Gjorde som sagt matte och tyska proven idag. Det gick inte så dåligt! På matten svarade jag på allt och ifall det har blivit något fel är det bara slarv, för det var nästan förolämpande lätt. Och på tyckan räknade jag ihop att ifall jag hade rätt på allt som jag svarat på skulle jag få 128 av 141 poäng, vilket skulle vara MVG enligt Tore (lärarn). Men jag tar absolut inte glädjen i förskott! Några av det jag skrev borde vara fel, liksom, jaa.. Så VG lär det i alla fall bli =)

Sedan så var det ju innebandy tunering. 9a & 9b lämnade "walk over" så vi fick möta Matfors direkt. Slutade 0-5 till Matfors. Men vaddå? Vi hade alla oddsen mot oss! Vi var precis 6st så vi hade inga avbytare och det var bara en av oss som spelar innebandy annars medan det var många från Matfors som gjorde det. Rebecka var sjuk och hon är typ bäst och vi råkade göra ett självmål.. Jag tycker att vi var duktiga! Hehe. Föresten så fick jag ett nytt namn av Anton och Sam: Anna "the wall" Widmark. Jag stog nämligen i mål och under en tid i matchen sköt Matfors typ femtioelva skott mot mål och jag släppte inte in något, heh, stolt! Men sedan släppte jag ju in 5 och det kändes ju lite surt..
Killarna vann över Sköle-lagen så de fick också möta Matfors, slutade dock 2-7 till Matfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0