One day with marcus

Idag var jag med Marcus! :D
Började med att vi åkte till stan eftersom jag var tvungen att hitta någonting att ge till Linnea på måndag eftersom hon har fyllt år. Hittade jag något? njaa typ.
När vi klev av bussen såg vi Jossan, Niizu och nån till som jag aldrig fick veta vad hon hette, vi joinades och ströck omkring på stan lite.
Efter att vi efter många om och men hittade jag, Marcus och Niizu några lämpliga presenter som jag hoppas att Linnea kommer att tycka om sade Marcus och jag adjö för att ta bussen hem till Marcus.

Vi gick ner till Navet för att se när bussen kom, och gissa vilka vi träffade på på vägen dit..
SÖTKEVIN!! :D:D:D
..och en till kille som jag TROR hette Elias eller någonting liknande. Vi småsnackade om bla Elias byxor, vart vi skulle, att de skulle till Selånger osvosv. Sen gick vi och kollade bussen. Fan. En timme kvar tills den kom. Fan. Gick upp tillbaka till Kevin och Elias och småpratade lite till tills deras buss kom. Vi sa Hej då och jag blev alldeles fnissig och flummig. Kevin hade sagt Hej då till mig, MIG! iiih!! :D:D

Istället för att vänta på bussen gick vi hem till Marcus i Sidsjön eftersom Kevin o Elias sa att det skulle gå fortare och att "det är ju inte så långt". Sure bacon! Det tog typ två timmar! xD Men vi hade det trevligt så det gick bra, trots att vi fick ont i fötterna -__-'

Väl hemma hos Marcus fick jag hälsa på Boonzo (stavning?) som inte alls var så farlig som jag trodde, tvärtom! Han var jätte fin och snäll. Sedan gick vi upp till Marcus rum och spelade Xbox, chattade lite, spelade gitarr & spelade ninjaspel, fedt mys hade vi. lite senare blev jag bjuden på varmkorv, så hungrig behövde jag aldrig vara. Tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0