Katy Perry

Seriöst, jag tror att jag har blivit kär. Katy Perry är verkligen en underbar låtskrivare! Ni vet, hon som har skrivit Ur so gay och I kissed a girl. Hennes låtar är så klockrena och vulgära. Det gillar jag <3


Första gången jag hörde Ur so gay var en morgon på slöjden på skolan. Lilly sprang runt med sin mobil och lyssnade på låten och småsjöng och småfnissade. Sedan dess har jag verkligen älskat låten! Den är så klockren! "You're so sad mabey you should buy a Happy Meal". Men jag brydde mig inte så mycket om vem som hade gjort låten då..

Någon månad senare såg jag och syster på Mtv och I kissed a girl kom upp. Jag föll pladask för låten. Så charmig och vulgär! Jag tyckte att jag kände igen rösten och stilen på tjejen som sjöng. "Omg det är ju hon som sjöng Ur so gay!"

Efter det tog jag reda på ifall hon hade gjort några fler låtar. Det hade hon och det visade sig att I kissed a girl är en mega hit i USA. Men hennes skiva One of the boys kan man inte köpa i Sverige, än. That sucks dude!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0