Shop until your feets bleed

Igår var mamma och jag i stan för att köpa nya kläder till mig till kontermationen. Skoj! :D
Innan vi började shoppa das kleider var vi inne på Guldfynd för att kolla på kors som jag skulle få på konfermationen. Vi hittade ett JÄTTE snyggt! Jag lägger in en bild på den efter konfermationen (4 maj).

Men medan vi kollade på kors fick jag syn på något som fick mig att tappa andan! Jag fick ju ett halsband av Yuki för ett bra tag sedan, och det hängde ett exakt lika dant i en av glasmonteinerna! Jag lixom bara flodvåg med tårar! :'D för er som inte känner mig kan jag berätta att jag är väldigt känslig och gråter lätt x'D

Sedan.. när vi höll på att betala korset fick jag syn på världens vackraste ting. det var en speldosa i form av en karusell.. den var så vacker! :* och jag började att gråta... igen.
Köpte jag den? Klart jag gjorde! :D 229kr för en Dop-present, äger fedt det ^^*




Sedan bar vi av för att shoppa kleider! :D:D
Vi gick först till Indiska, sedan H&M, Gina Tricot men nej vi hittade inget. Till sist gick vi till Vero Moda där både mamma och jag hittade kläder även fast vi bara skulle handla till mig ^^ Mamma köpte en jeans klänning som senare visade sig vara ett riktigt bra köp eftersom det var minst 4 andra som testade den under tiden vi var där.
Jag köpte en skjorta, ett svart skärp och en vit klänning <3

Innan vi åkte hem gick vi in på Lindex och köpte röda och lila tights. Nice. Sedan gick vi till Pressbyrån vid Navet och köpte glass och Tokio Hotel-boken <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0