Payed to be humiliated

Idag var jag hemma från skolan.. hade bland annat ont i huvudet.. inge kul >____<' sov typ till ett och har sedan dess bara masat omkring. tror inte att jag kommer till skolan imorgon heller :s

Men igår ringde Helena från konfermationen och sa att det bara var jag från min konfermationsgrupp som ville sjunga på konfermationen. Ville jag sjunga endå? Klart jag ville! :D Fast Maja Runsvik (en lejad sångerska) skulle också sjunga med mig så att jag inte skulle bli helt själv :) Vi ska sjunga Maria Magdalenas sång från Jesus SuperStar.. jag har aldrig hört den xD men det ska nog gå bra i alla fall :)



UPPDATERING


jag vet att jag är efter men endå!

Grattis Gerard Way!! :D:D 09.04.77

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0